20 Aralık 2010 Pazartesi

Al 1’ni, Vur Öteki 1’ine...

Al 1’ini, Vur Öteki 1’ine...

(Veysel KAYGUSUZ)

      
      Kamil Ocak kombineli bir Beşiktaş taraftarıyım ben... Artık siz hesap edin ne kadar mutsuz olduğumu, bu sezonun da şimdiden bittiğini bilmenin kalitesiz hüznünü...
       
       Seyircisiz... 
       Antalya... 

       Türkiye’de "gönül verdiğim iki takım"ın maçı. İlk aşkımın galibiyeti tabii ki ağır basıyor : BeşiktAŞK...

    Bir maçı izlemeden de maç yazısı yazılır mı derseniz ben bu akşam fark ettim, yazılır! Maç öncesi konuştuğumuz gibi oluyor her şey... Bir kere de yanılt beni be Beşiktaş, utandır hatta!


Çarşı, seyircisiz maça karşı...
    O doksan artı üç dakikaya bir “ufak” olmasa katlanamazdım, dürüst olayım. Artık benim Beşiktaş ve Gaziantepspor maçlarım bir ufak için bahane gibi bir hal almaya başladı. Böyle meze mi olur be! Allahtan ismini söyleyemediğim Antep kalecisi keyif katıyor son dubleme; yoksa kusacağım.

       Maç başlıyor. Sıkıcı mı sıkıcı... Ne yapacağını bilmeyen mi desem, yeteneksiz futbolcular korosu mu desem neyse ne işte, geziyorlar sahada. Seyirci de yok zati, kime oynasınlar ki? Bir de zaten çirkin olan oyunu daha da çirkinleştiren sesleri…

       Dakika 61 Cesar serbest vuruş kullanıyor, bizim Cenk çıkarıyor. Tabata, Olcan’la eli cebinde sohbet ediyor. Uyanık bizim Türk takip ve gol. 5 dakika geçiyor Ali karambolden atıyor eşitliyor skoru. Bir ara ümitlenir gibi oluyorum, alacağız maçı hevesiyle… Yok o da kursakta biriken bir tortu.
       
       Hadi ben bilmiyorum varsayalım futbolu; ama o siyah beyaz formayı giyen arkadaşlar? Tabata ne iş yapar bu takımda? Guti yok, oynasana be kardeşim! Desene o ihtiyar da kim, bakın benim oyunuma. O Madrid'li yapmış sana bir güzellik, yemiş geçen hafta güzelim kırmızıyı. Hayır golden de geçtim, bari Olcan’ı kaçırma.

    Bakın ne diyor bizim Hoca: ''Performansımızın karşılığı galibiyetti. Galibiyeti hak etmiştik. İkinci yarıda bulduğumuz pozisyonlarla ne kadar güçlü bir ekip olduğumuzu gösterdik.''

      Maçı domine etmişiz bir de!        
      Ben başka maç mı izledim yahu?
      Hayır hayır beni çarpmış "ufak"lık...
         

Rijkaard kadar severdik seni de Schuster...
Ama maç sonu açıklamalarınız felaket...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder