23 Ocak 2015 Cuma

Hayat Bilgisi Dersi


Hayat Bilgisi Dersi
(Veysel Kaygusuz)

bu bebe, arada ziyaretime geliyor ve hiç susmuyor. gerekli, gereksiz hep konuşuyor. ablasıyla bir şey konuşmaya kalksak araya giriyor. o konuyla ilgili sözcüğünün yettiğince fikir beyan ediyor. bugün eşanlamlı sözcükleri öğrenmiş. beni sınav yaptı. bilmeme şaşırdı. çocuklar her şeye şaşıyor. büyükler şaşırma yetisini yitirmiştir. sonra yedi tane eksisi varmış. beşini, öğretmeninin leptopundan gogula girip ligtv'yi açıp akıllı tahtaya yansıttığı için; ikisini de silgisinin parçasını ararken almış. yani, diyorum seyyar satıcı gibi ortalıkta dolaşıyordun. he, diyor.
en sevdiği ders hayat bilgisiymiş. niye, diyorum. eee, çok kolay çünkü, diyor. hayat yani baba diye de ekliyor. ben o dersten kaldım lan, diyorum. nasıl yaa diyor dudağını büzüştürerek. bir şey yok, diyorum. anlamıyor. iyi ki anlamıyor.
bugün iyice cozuttu. en son boy aynasının önüne geçip göbeğini açıp, sıkıp bişiler yaptı. gel bak baklavaya, dedi. harbi lan, ne zaman oldu bu, diye sordum. epeydir var, dedi bilgiç bok.
2.sınıfı Adana'da okuyacakmış. kuzenin okuyamıyormuş ama. eğitimi kötü olmasın oraların, diyorum. laf ebesi çakal: iyi işte hep birinci olurum, diyor.
öpüp susuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder